utorak, 04.09.2012.

ISTINA JE DANAS KAO NIKAD PRIJE "VODA DUBOKA!" (2)

PRIČA DRUGA - ISTINA OSLOBAĐA

Kada sam u petak 24. kolovoza 2012. otvorio ovaj moj blog i na njemu napisao svoju prvu temu pod naslovom "Istina je danas kao nikad prije voda duboka" i u njoj objasnio razlog otvaranja ovog mog bloga "Stjepan Gnječ" obećao sam da ću svoju veliku priču ispričati u nekoliko nastavaka, što evo i činim.

U prvom dijelu sam već napisao, objavio pisane materijale i pokazao način komunikacije pojedinih medija i pojedinaca, dušmana, veleizdajnika i krivokletnika kako se naslađuju, dezinformiraju, potiču na mržnju, zlobu, zavist, podmetanje, laganje, krivokletstvo, zamjene teza, zlouporabu položaja i ovlasti, progone i pristrano unaprijed osuđuju nekoga bez činjeničnog stanja i dokaza, te u zabludu dovode moj hrvatski narod, moje poznanike, rodbinu i ostale; a sve sa ciljem kako bi sebe i svoje podanike, sluge, interesne skupine, kao i svoju politiku rada prikazali u najboljem svjetlu.

Ponovno me to nije smetalo, niti imam previše vremena i živaca brinuto o tome i misliti na te pojedince, njihove orkestrirane i pomno organizirane skupine znajući iz dosadašnjeg iskustva kako to već biva i na koji način se ponašaju, te kako i zašto im mnogi vjeruju, u stopu ih slijede i podržavaju, da me nije zaboljela neinformiranost, neupućenost, neznanje, zamjene teza i nevjerojatna zaborav moga hrvatskog naroda.

Doživio sam eto i to da meni mnogi danas, nakon 16 krvavaih i u najljućoj borbi provedenih godina, za istinu, poštenje, pravdu, čestito i ispravno vođenje javnih dobara, upravljanje javnim dobrima zajedničkih resursa moje države, mogu spočitati upravo to protiv čega sam se zdušno borio, misleći prije svega na javno, a ne na osobno, sebe, svoje, svoju obitelj.

Kako to može biti moguće kada se javno zna iz moga javnog rada, iz niza objavljenih novinskih članaka, iz svih mojih djelovanja na svim stranama gdje se je nalazila pravda, gdje se je nalazio spreman pojedinac, udruga, bilo koja organizacija, politička, društvena da se zauzme za rješenje gorućih pitanja za koja sam se zalagao i ja ?
Zar nije poznato da sam ja još od 1996. godine bio jedan od jedinih koji sam se unutar HDZ-a zalagao da u toj stranci prevladaju novi, pošteni, sposobni, neovisni i mladi ljudi, koji će politiku te stranke odvesi u sasvim drugom smjeru od smjera u kojem je išla i od rezultata koje je danas zabilježila ?
Nisam se tada dao smesti ! Bilo je mnogih ponuda i pokušaja da me se potkupi, ucjeni, prestraši, ušutka, odstrani ...
Zar danas mnogima koji me "iole" poznaju, koji su pratili kroz javnost moj rad, nije jasno, da sam zbog svoje dosljednosti, nepotkupljivosti, neovisnosti, sposobnosti, javne čestitosti, svojeg svjetonadzora, kućnog odgoja i svih drugih razloga zbog kojih sam se uopće prihvatio baviti javnim radom za opće dobro svih, države i pojedinca, da sam želeći da hrvatska moja domovina ne dođe u ovakovo stanje u kojemu je sada sve činio, toliko se teško za to borio, te da sam zbog toga sve i izgubio ?

Vidim da to mnogima nije jasno !? Vidim da mnogi ne znaju, da ne žele znati i da me ponovno žele strpati u isti koš sa onima koji su cijelo vrijeme sve činili suprotno od mene !? Cijelo to vrijeme od 1996. pa do danas (2012.) su sve činili, a i dalje čine da okrenu teze života !?
U jednom nedavnom razgovoru sa jednim za moj pojam "pametnom i informiranom" osobom (neću o imenima) sam uočio da ljudi u većini slučajeva misle da sam jedan običan klaun koji "nema drugog posla" i "ne zna što će od sebe" pa "priča gluposti", "mjenja stranke", "želi živjeti na tuđoj grbači" pa "se bavi politikom" da "nisam dobar hrvat ni katolik" jer "podržavam komuniste" ...

U ovom drugom dijelu moje priče nazvane simbolično "Istina oslobađa" pokazati ću tekstualno, ali i sa filmom "Pljačka stoljeća" što sam to radio, za što i sa kim sam se zalagao zadnjih godina, kako bi na legalan, legitiman i na demokratski način spriječio sve one koji su hrvatsku doveli u ovakovo stanje.
Mišljenja sam da se slažete sa mnom da je danas (2012. godine) hrvatska na nivou "predinfarknog stanja!?"

Uživajte u ovom filmu i preporučam da ga pogledate do kraja.







Tagovi: Istina oslobađa, Pljačka stoljeća, Boris Mikšić, Predsjednički izbori 2005. Izbori 2005. Stjepan Mesić, Jadranka Kosor, Ivić Pašalić, HDZ, SDP, HSLS, HSS, IDS, Stjepan Gnječ, Stjepan Gnječ moj blog, Neretva, Dolina Neretve, Ante Šprlje, Ivo Lučić, Ana Musa, Mario Šiljeg, Nikola Grmoja, Građanska inicijativa, Maja Sever, Radio Narona, Metković, Kula Norinska, Krvavac, Opuzen, Komin, Rogotin, Podgradina, Slivno, Šarić Struga, Čeveljuša, Stablina, Ploče, Radio Delta, Radio Ploče, Severina, Italiana, Maja Bebić, Tito, Franjo Tuđman, Ivo Sanader, Stjepan Mesić, Jadranka Kosor, Ivo Josipović, Zoran Milanović, Vlada RH, Sabor RH, Luka Modrić, Darijo Srna, Igor Štimac, Zdravko Mamić, Dinamo, Hajduk, Real, Tottenham, Celsea, uotv Krvavac

- 17:51 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

O meni:

Stjepan Gnječ, Metković http://www.stjepan-gnjec.com/ hrvatski političar, glazbenik i ekonomista Stjepan Gnječ, podrijetlom iz Krvavca, rođen je 05. kolovoza 1976. godine u Metkoviću od oca Ive i majke Mladenke rođ. Jerković u skromnoj obrtničko-poljoprivrednoj obitelji. U ranoj mladosti Stjepan otkriva svoje liderske sposobnosti i potrebu za orginalnim idejama kroz koje mora biti interesa i mogućnosti za makro, a ne mikro područja (interese). Nakon prvog dijela cijeloživotnog školovanja 1983. - 1997.(Krvavac, Kula Norinska, Split, Metković), kroz analizu, učenje i proučavanje povijesti naših naroda sa ovih prostora, kao i ljubav prema glazbi, nakon niza pozitivnih i negativnih iskustava u svome životu; spoznaje i dolazi na ideju nove i jedine stvarne i u narodu doživotno održive političke i svake druge opcije gospodarstva (rada, radnika i svega ostaloga vezanoga uz rad), koja će zastupati jedinu činjenicu Gospodarstvo, kako bi budućnost naroda bila sigurnija, bolja i uspješnija. Zajedno sa skupinom istomišljenika (njih 109) 26. veljače 2006. u Zadru osniva političku stranku koja dobiva naziv Gospodarska stranka, te Stjepan Gnječ postaje Zamjenik predsjednika GS-e. 2007. godine na parlamentarnim izborima odlukom Stranke postaje predsjednik izbornog stožera Stranke i nositelj svih lista na parlamentarnim izborima 2007. godine. Kao predstavnik Stranke i nositelj svih lista posebno se je istakao u sučeljavanjima sa kandidatima vladajuće stranke, vidjeti na http://www.youtube.com/watch?v=qz36d23qyfw, te obznanjujući istinite podatke među prvima u povjesti poslao poruku biračima tko zaista, stvarno i gdje vodi RH. Na 2. Saboru Gospodarske stranke održanom 12. srpnja 2009. izabran je za predsjednika Gospodarske stranke, koju dužnost obavlja i danas. Član je Hrvatskog društva skladatelja, te ima u ZAMP-u 12 svojih glazbenih djela (pogledati na http://www.zamp.hr/aid/aid.htm) Osnivač je i frontmen grupe Pagani koja djeluje od 1985. godine http://www.pagani.com.hr/onama.htm

Kontakt:

Isključivo me možete kontaktirati na mail:
stjepan.gnjec@gmail.com

BROJ POSJETA:



GDJE SE NALAZE POSJETITELJI: