petak, 24.08.2012.

ISTINA JE DANAS KAO NIKAD PRIJE "VODA DUBOKA!"

Razlog otvaranja mog bloga "Stjepan Gnječ"



Ponukan mnogim lažnim informacijama, klevetama i dezinformacijama u zadnjih, danas točno 10 godina, od 2002. do 2012., nakon što sam osobno spoznao, shvatio i činjenično saznao razlog takvog ponašanja pojedinaca, udruga, kojekakvih organizacija i političkih stranaka koje im služe kao pokriće svoje osobnosti, osobnog pedigrea, imena i prezimena..., odlučio sam se i ja aktivno uključiti, kako javnost moje države pa i šire (ono vrlo malo dobronamjernih ljudi koje je ostalo) nebi ostali uskraćeni za moju stranu cijelokupne priče, ali i činjeničnih podataka cijele stvari.

Opće je poznato da sam ja jedan od "pionira tehnologije" (kompjutera, mobilne telefonije, interneta..) u hrvata, posebno doline Neretve, te da sam među prvima još davne 1991. godine imao kompjuter, konfiguracije IBM 2,8,6 , radne memorije 286 MB, a skladišne memorije 100 MB sa disketama A i B, te sam se među prvima u hrvatskoj priključio na internet mrežu i koristio se neprekidno internetom od početka 1996. godine, kada je u hrvatsku internet došao, pa sve do danas.

Od te 1996. godine (prije gotovo 16 godina) pa sve do danas nisam niti u jednom slučaju ni na jedan način nisam zloupotrijebio internet, taj jako vrijedni, slavni i svima danas korisni i moćni medij, za osobne obračune sa svojim neistomišljenicima, za zlouporabu položaja i ovlasti, klevete, laži, obmanjivanja javnosti, dezinformiranje bilo koga za osobnu ili drugu korist, za služenja nadređenima na poslu, za podmetanja nikome, nego samo za pružanje živih, istinitih i stvarnih informacija o sebi, svome radu i djelovanju; kako osobnom, tako i javnom.

No, u mome javnom djelovanju koji se odnosi na političko gledanje, razmišljanje, zaključivanje i donošenje najbolje mogućih odluka za sve nas, našu budućnost, kao i budućnost naše djece (što po Ustavu RH svi imamo sveto i od nikoga otuđivo pravo) nisam bio, nismo bili sami.
Sa nama su bili i drugi ljudi, "vrli, perspektivni i nadasve cijenjeni i uvaženi političari", koji nisu prezali od ničega ni za ništa da srede sebi, za sebe i za svoje: Rodbinu, prijatelje, kumove, poznanike, sluge i podanike, "seljačkog" modernijeg naziva ćukenja..., te tu nastaje početak ove moje velike priče koju ću Vam u nekoliko nastavaka ovdje ispričati, što je i razlog otvaranja mog bloga Stjepan Gnječ.

Još kao mali dječak, koji sam dobio ime po mojem stricu svećeniku Stjepanu, odgajan sam u kršćanskom-katoličkom i hrvatskom duhu što je većim dijelom kasnije i obilježilo moj život, kao i sve vjerske, političke, domoljubne, glazbene teme koje sam kao dječak i mladić od starijih, iskusniji i pametnijih od sebe slušao u svojoj okolini dok sam odrastao. Sada vidim da sam ja zapravo odrastao u jednoj sredini premreženoj svim mogućim
nepisanim pravilima koja je tajno podjeljena na dva potpuno jednaka dijela od kojih je jedan (ali samo javno) ponosan, domoljuban, pošten, neovisan, radišan, nepotkupljiv, koji cijeni istinu, pravdu..., a drugi sasvim suprotan svemu tome. Jednostavno u tom mom zavičaju većina (velika čast i slava iznimkama) ne prepoznaje razliku
između dobra i zla, poštenog i nepoštanog, javnog i osobnog, zakonitog i nezakonitog, informacije od dezinformacija...

No, to i nebi bilo za mene toliko važno pitanje da se ta gospoda, (drugovi, kumašila, braća... kako im kada i po kojoj osnovi odgovara), znaju kontrolirati i da im je nekad dovoljno to čime se služe i da znaju stati. Pošto to ne znaju, neće ili ne žele, odlučio sam im reći dosta, te ih poučiti temeljnim ljudskim pravima i pravilima, Ustavu, Zakonima, kućnom odgoju i dobrom ukusu ponašanja.

Odlučio sam otvoriti ovaj moj blog kojega sam nazvao svojim imenom i prezimenom smatrajući da se nemam razloga skrivati iza nijednog drugog imena ili organizacije, kao odgovor na neke javno objavljene laži o meni i dezinformacije a da nisam imao Zakonsko pravo na odgovor ili demantij, u režimskim i plaćeničkim medijima,
kao i na blogu matijevici.blog.hr , kojeg uređuje Ante Šprlje sin Mate iz Matijevića.

Kada pogledate i pretražite taj veleumni uradak na web adresi: http://matijevici.blog.hr/ i zađete malo unatrag u arhivu nekoliko godina, primjetit ćete da taj spomenuti gospodin o meni piše još od samog početka pisanja na svome blogu, ali uvijek u negativnom, pošprdnom ili pak nekom drugom negativnom kontekstu, a samo i isključivo pred neke izbore po nalogu i za račun svojih nadređenih kojima sam ja i ovakovi svojim bitkom trn u oku.
Mada sam ga nekoliko puta kontaktirao i dobronamjerno upozoravao na niz izvrnjenih, netočnih, lažnih i dezinformiranih informacija koje je napisao o meni, nisam se previše obazirao na njegov rad, pljuvanje i
omalovažavanja mene, vjerujući da će se kao državni službenik i namještenik, pravnik po struci korigirati i ne prijeći granicu dobrog ukusa, Zakona, kućnog odgoja, te svoji ovlasti i položaja kojeg trenutno obnaša u Metkovskom (Neretvanskom) općinskom sudu.

Naravno čovijek se nije dao smesti! Nastavio je samo i dalje na "svoga sela blogu" redati isključivo i samo privatno na moj osobni račun "post" za postom, klevetu za klevetom, dezinformaciju za dezinformacijom, uvredu za uvredom na najniži mogući način, bez prava da ja nešto napišem pod komentarom posta jer me je blokirao, i ne objavljujući Zakonom, (Zakon o medijima, NN broj 56/04, objavljenom dana 10. svibnja 2004. članci 56., 57. i 58), mi pripadajući odgovor ili demantij na svoju zadnju temu, objavljenu pred zadnje parlamentarne izbore 2011.,
u uredu Suda u jeku radnog vremena, dana 28.10.2011. pod nazivom "Stjepan Gnječ ostavlja dugove i po zadarskom području".
Pošto mi on, Ante Šprlje sin Mate iz Matijevića, a i ostali režimski mediji u RH koji pišu isključivo za svoje nadređene, do danas nije Zakonom omogućio pravo na moj odgovor na taj članak, ovim putem uzet ću si za pravo to i učiniti:

MATIJEVIĆI BLOG, Matijevići
n/r Ante Šprlje, urednik


POŠTOVANI !

Sukladno člancima 56. , 57. i članka 58. Zakona od medijima, NN, broj 56/04, objavljenog dana 10. svibnja 2004. godine šaljemo Vam ODGOVOR NA OBJAVLJENU INFORMACIJU na Vašem blogu Matijevići blog na
web adresi www.matijevići.blog.hr "Stjepan Gnječ ostavlja dugove i po Zadarskom području",
Vas sukladno citiranim člancima navedenog zakona OBVEZUJEM da objavite slijedeći demantij:

1) Stjepan Gnječ, vlasnik poduzeća Krvavac nije ostavio nikakve financijske dugove po
financijskim institucijama, nego je poduzeće Euroherc životno osiguranje za koje sam tih godina
srpanj 2002.- lipanj 2003. radio nije prema meni riješio sva dugovanja, te mi je ostalo dužno 265.000,00
kuna na konto neisplaćenih provizija i ostalih troškova. Na listi HROK-a pod imenom Stjepan Gnječ
se jasno može vidjeti podatak kako stvari stoje. Da stvar bude jasnija isto poduzeće danas ne posluje
pod tim imenom jer je u više takvih i sličnih navrata izbjegao plaćanje mnogih potraživanja mnogim pravnim i
fizičkim osobama poput mojih i prema meni.

2) Kao što ste i mogli pročitati moj komentar u navedenom članku Slobodne Dalmacije tada ne znajući
o čemu se radi i tko o meni govori i naručuje tekst sam rekao:
"Poduzeće “Krvavac” d.o.o. surađuje na području cijele Hrvatske. Mnogi naši kooperanti bili su zadovoljni suradnjom, jer su imali priliku za svoje proizvode dobiti puno više od drugih otkupljivača. Mnogi kooperanti su uvijek i na vrijeme naplatili svoje proizvode, te im nikada nije odbijen niti kilogram proizvoda, plaćena ambalaža i slično. No, pojedini nisu bili zadovoljni činjenicom da bi trebali za svoje proizvode ispostaviti otpremnicu i fakturu, nego su htjeli svoj novac naplatiti na crno, za što nema nikakve zakonske osnove, te se poslije pokazalo da nisu niti registrirali svoju djelatnost, a kamoli da su pravne osobe.
Zamolili smo ih da taj problem riješe zakonski i da se strpe da to nekako prevladamo, ali su nam počeli svakodnevno prijetiti.
Gospodin koji je pokrenuo cijelu hajku na mene, sustavno mi je prijetio, ucjenjivao i iznuđivao hitnije rješenje našega dogovora, te zaprijetio novinarima, a sve u cilju izborne godine i predizborne kampanje, što sam ja u konačnici, vidjevši da se baš i ne šali, prijavio policiji i državnim organima. Sve ostalo su konstrukcije pojedinca da me što više oblati, smatrajući da se tako i na taj način u
Hrvatskoj rješavaju međusobni poslovi - ističe Gnječ."

3) Saznajući iz objavljenog teksta o kome se i o čemu se konkretno radi, odmah sam poslao slijedeći demantij na ruke izvršnog urednika
Damira Dukića u Split, tekst slijedećg sadržaja:

SLOBODNA DALMACIJA d.d. Split
n/r Damir Dukić, izvršni urednik

POŠTOVANI !

Sukladno člancima 56. , 57. i članka 58. Zakona od medijima, NN, broj 56/04, objavljenog dana 10. svibnja 2004. godine šaljemo Vam ODGOVOR NA OBJAVLJENU INFORMACIJU u Vašim novima u rubrici
Dalmacija, pod naslovom "Nesuđeni predsjednik dužan milijune za pome" :
1) Miroslav Marinović iz Gorice nije nikada predao robu poduzeću Krvavac d.o.o., pa
tako nije mogao nit biti naš kooperant. Pozivam ga da dokaže svoje tvrdnje iz navedenog članka,
te da podastre za to dokaze.
2) Srećko Bilosnić nije i ne može biti kompetentan za svoje izjave, te i njega pozivam da podastre dokaze za svoje tvrdnje.
Razlika je u tome što ova dvojica nemaju nikakve veze sa bilo kakvim događajima koji se se događali ili se događaju sa poduzećem Krvavac, jer sa jednim, a niti drugim 2011. nisam imao nikakvih poslovnih ili bilo kakvih odnosa.
Sve ostale priče koje spomenuti dvojac navodi i za svoje tvrdnje traže medijsku pažnju, a u cilju da me oblate i prestraše su plod manipulacija i konstrukcija bez ikakvih dokaza.
Postupci koje u članku navodite, a koje je policija proslijedila državnom odvjetništvu će na kraju pokazati tko je tko i zašto se oni zapravo vode, a ja tvrdim da će uskoro biti odbačeni kao neutemeljeni i neosnovani.
U nadi da ćete ovaj tekst objaviti u cijelosti i pod istim uvjetima, sukladno člancima 56. , 57. i članka 58. Zakona od medijima, NN, broj 56/04, objavljenog dana 10. svibnja 2004.
Očekujemo Vaše očitovanje i Vaš odgovor !

S poštovanjem,

Krvavac d.o.o. Uprava
Stjepan Gnječ, predsjednik Uprave

4) Kada se neka tema piše za nju treba imati materijalne i uvijek podastrte dokaze, za koje ovaj tekst iz Slobodne Dalmacije sigurno nema, što je potvrdio njen novinar i izvršni urednik Damir Dukić, a ako se dokaže suprotno spreman sam za to kazneno odgovarati i svima se javno ispričati !

5) Vi i Vaš blog ste već duže u službi promoviranja mene kao osobe i svega onoga što u zadnjih 10 godina radim !!?
Vi ste do sada to radili samo na svoj način, tj. pisali samo neistine i do sada nedokazane tvrdnje !!!
Možda bi trebali pisati malo više o onome za što ste angažirani u općini !??
Možda bi se tamo moglo naći štošta za javnost, vaša je obveza to i objaviti, jer se radi o javnim stvarima !??

Kada smo već spomenuli općinu Kulu Norinsku, mogu Vas i ovim putem upitati kao pravnika:
a) Dali ste se kao pravnik koji citiram Vaše riječi "vjeruje u institucije pravne države i njihov pečat", jednako zdušno angažirali na
pitanjima o elementarnim nepogodama koje su zadesile mjesto Krvavac i ostale djelove naše općine ?
b) Dali znate, kao suradnik u općini, koliko se je puta Stjepan Gnječ iz proračuna općine naplatio u bilo kojem smislu ?
Koliko puta iz državnog proračuna ?
c) Dali znate kakav je i koji Pravilnik o otkupu mandarina na području Neretvanske doline donijelo Ministarstvo poljoprivrede za 2010.,
a kakav za 2011. godinu ?
d) Znate li Zakon o PDV-u i poreznu politiku u RH ?
e) Znadete li koliko je proračunskog novca općine Kula Norinska otišlo preko razno-raznih udruga u privatne džepove i čije ?
f) Ima li Vašeg imena na popisu isplaćenih novaca iz općinskog proračuna ?

6) Ako ste tako sigurni u svoje tvrdnje o meni, koje se nisu ništa promjenile od 2006. godine, ali samo pred izbore, možete li odgovoriti dali poznajete osobno gospodu iz članka, tj. gosp. Marinovića i gosp. Bilosnića ? Znadete li tko, zašto i kada naručuje članke o meni ?

7) Poduzeće Krvavac je osnovano još 1998. godine što je dovoljan dokaz samostalnosti i nezavisnosti njezina vlasnika Stjepana Gnječa od utjecaja bilo kakvih političkih ili drugih lobija, te dovoljno govori iz kojih izvora živi i djeluje, za razliku od mnogih u ovoj državi koji žive iz kojekakvih razloga, opravdanih ili neopravdanih, na proračunu države, općine :
a) Oni koje mi hranimo od uplaćenih razno-raznih doprinosa i od PDV-a, a među njima si i ti Ante Šprlje, smiju se i rugaju, te optužuju nas za kojekakve stvari bez ikakvih činjenica i dokaza. Bilo bi zanimljivo vidjeti tebe kao vlasnika poduzeća kako posluješ i kako upravljaš poslovima i ljudima u ovakvim uvjetima u državi i uvjetima na globalnom tržištu !?
b) Možda sam ja trebao biti načelnik općine, predsjednik općinskog vijeća, direktor poslovne zone, web designer u općini, vanjski suradnik, komunalni redar općine, predsjednik neke udruge u općini ili neki tajni podržavatelj kako bi ja i moja obitelj mogla preživjeti ??
c) Možda sam trebao barbi i njegovom velikom prijatelju Salamanderu viriti iz guzice kako ste mu svojevremeno virili Vi kako bi se namjestili u državnim službama, preživljavali, gledali štipniti malo od općeg i podmetati svima ostalima koji su drugačiji od Vas ?
d) Dali znate podatak koliko je Stjepan Gnječ potrošio, donirao, poklonio, dao, otpustio svoga novca mnogim pojedincima, udrugama, stranačkim, državnim i ostalim institucijama ?
e) Dali znate podatak koliko Stjepan Gnječ kao vlasnik poduzeća Krvavac, kao vođa grupe Pagani.... ima nenaplaćenih potraživanja u svoju korist ???

8) Poduzeće Krvavac je, nakon puno godina prepisivajući se i loptajući sa jadnom i totalno sporom Hrvatskom birokracijom, tek početkom 2011. uspjelo dobiti sve potrebne dozvole, laboratorijske nalaze, rješenja od ministarstva, hrvatskog zavoda za intelektualno vlasništvo za Prirodnu izvorsku vodu Krvavac, koja je
i na službenom popisu Prirodnih izvorskih voda u RH, NN broj 95/11, objavljeno na www.nn.hr .
Treba li ovdje navoditi još puno toga što smo svojim vlastitim trudima i krvavo zarađenim sredstvima, usprkos stanju u državi i njenom presporom, nekompetetnom, a previše plaćenom administracijom ostvarili na korist nas i naših djelatnika, a i svih vas koji podmećete a od nas i naših uplaćenih sredstava u državnu blagajnu, primate svoje plaće.
Sa tim svojim plaćama i funkcijama na kojima ste trenutno koje još uvijek uredno primate (pitanje je do kada, ako se ovako nastavi sa monetarnom politikom u državi), plaće od kojih živite vi i vaši, ali se sa svojim bez pokrića
i izmišljenim statusima tako kurčite i ponašate da je to već pitanje kućnog odgoja, zdrave logike i zdravog ukusa.

9) Sliku koju ste objavili u svom članku, te komentar poviše nje ste slikali na osnivačkoj skupštini "DVD-a Kula Norinska" za koju niste kao pravnik reagirali i napisali da je pripremljena, tekla i osnovana protuzakonito, te sam njezin naziv i ostali akti nisu u skladu sa temeljnim aktima općine kao njenog osnivača, tj. još se pravno i statutarno ne zna tko je njeni osnivač, mada su u radnom predsjedništvu samoproglašeno sjedili predstavnici
općine kao njezini osnivači; te time utjecali da se izaberu ljudi koji će biti fiktivno osobe preko kojih će se izvlačiti novac u privatne džepove.
Isti ti ljudi su kršili zakon kada se bili protiv osnovanja DVD-a općine Kula Norinske 2001. i kada su plaćali drugima iz okolice velike svote novca iz proračuna općine da bi požar već izgašeni ugasili i ispostavili ogromne račune općini. Treba li još jednom spomenuti bivšeg načelnika od 2001. do 2006. i one koji su ga u tome podupirali !??

10) Još bi ja mogao navoditi puno toga, ali znam da to sve ionako nećete prenijeti, niti vam je u interesu o tome pisati da se javno ne vidi kolika je vaša sramota i učešće u javnoj protuzakonitosti na štetu svih žitelja općine, a pogotovu o isplaćenim sredstvima za poplave iz 2010. godine !

Sukladno svemu napisanom, OBVEZUJEM VAS NA OBJAVU OVOG MOG ODGOVORA, a sve sukladno člancima 56. , 57. i članka 58. Zakona od medijima, NN, broj 56/04, objavljenog dana 10. svibnja 2004. godine.

Ukoliko se oglušite na ovaj, poslani vam mail, budite spremni snositi pravne i svake druge posljedice koje i stoga proizlaze !

S poštovanjem,

Krvavac d.o.o. Uprava
Stjepan Gnječ, predsjednik Uprave
__________________________________

..... Naravno u tekstu se može vidjeti iz kojega razloga Ante nije objavio moje Zakonom osigurano pravo na odgovor iliti demantij, nego je u prijetećem mailu poslanom meni dana 30.10 2011. u 14.20 sati, napisao:

Original Message -----
From: Norin Matijevici
To: KRVAVAC, d.o.o. - Uprava
Sent: Sunday, October 30, 2011 2:20 PM
Subject: Re: Krvavac d.o.o. Uprava - ODGOVOR NA VAŠU OBJAVLJENU INFORMACIJU, 29.10.2011.

Obzirom da je u ovakvom odgovoru u počinjeno kazneno djelo iz čl. 200. i kazneno djelo uvrede iz čl. 199 Kaznenog zakona protiv par osoba (pri tom ne misleći na političare) odgovor neće biti objavljen jer se putem bloga Matijevići i Neretva ne čine kaznena djela, već se o njima piše.

Obzirom da je Stjepan Gnječ već pravomoćno osuđen za kazneno djelo prevare iz čl. 224 Kaznenog zakona, za što urednik osobno posjeduje pravomoćnu sudsku presudu Općinskog suda Sv. Ivan Zelina, upućujem Stjepana Gnječa da se osobno obrati nadležnim tijelima za provjeru činjenica.

Također urednik posjeduje dokaze o većem broju ovrha koje se od raznih osoba (pravnih i fizičkih) vode protiv Stjepana Gnječa. Razne presude i rješenja o ovrsi dosada urednik nije stavljao na internet jer smatra da se takav trud (više desetaka stranica raznih presuda, ovrha, rješenja...) ne treba trošiti na svakojake ljude, ali se ne isključuje da u budućnosti budu objavljeni ukoliko dosadni, neistiniti i prepotentni odgovori budu slani na ovaj mail.

Ono u čemu se slažem sa Stjepanom Gnječom je da država ne funkcionira u mnogočemu jer da funkcionira, Stjepan Gnječ bi s vremena na vrijeme pogledao kako zatvorski zidovu izgledaju iznutra.

Inače gosp. Gnječu bi preporučio posjetu ili dobrom svećeniku radi duhovne obnove ili dobrom psihijatru, ali svakako prije svega toga posjetu svojim vjerovnicima - bankama, poljoprivrednicima, bivšim stanodavcima......

Mir s vama

_______________________________________________

.... Dakle iz ovih prepiski je vidljivo što čovjek na svome radnom mjestu radi i čime se bavi. Vidljivo je i to da on spominje dokumentaciju i dokaze, koji ni na koji način nebi mogli biti u njegovom privatnom vlasništvu, poglavito zato jer je on službena osoba koja po Zakonu ne može, a niti smije raspravljati, licitirati, ucjenjivati,a niti javno iznositi sadržaje službenih dokumenata Suda ukoliko oni u ovom slučaju postoje, te imaju svoju pravnu i svaku drugu utemeljenost.

Na ovome mome blogu imena Stjepan Gnječ, za razliku od drugih sam ostavio otvorene i slobodne komentare za sve koji žele komentirati, te mi je u interesu istina i samo istina. Kaže evanđelje da "istina oslobađa!" Kaže i Pavlova prva poslanica Korinćanima, glava 13. da " ljubav dugo trpi, dobrostiva je; ljubav ne zavidi, ne ponosi se, ne nadima se, ne čini što ne valja, ne traži svoje, ne razdražuje se, ne misli o zlu, ne raduje se nepravdi, a raduje se istini, sve pokriva, sve vjeruje, svemu se nada, sve trpi, ali nigdje, ama baš nigdje ne govori i ne potiče na mržnju, zlobu, zavist, podmetanje, laganje, krivokletstvo, zamjene teza, zlouporabu položaja i ovlasti, progone i pristrano osuđivanje nekoga bez činjeničnog stanja i dokaza.....

U tom duhu i osobnom razmišljanju Vas danas ostavljam, vjerujući da ćemo od danas pa ubuduće svi zajedno znati shvatiti što radimo i što nam je činiti, a oni koji i dalje žele biti dušmani, veleizdajnici i krivokletnici, neka im sam Bog pomogne !

Vaš Stjepan Gnječ






Tagovi: Istina je danas kao nikad prije voda duboka, Stjepan Gnječ blog, moj blog, Krvavac, Gospodarska stranka, Gospodarstvo, Ante Šprlje, Sud Metković, Istina oslobađa, Pljačka stoljeća, Boris Mikšić, Predsjednički izbori 2005. Izbori 2005., HDZ, SDP, HSLS, HSS, IDS, Stjepan Gnječ, Stjepan Gnječ moj blog, Neretva, Dolina Neretve, Ante Šprlje, Ivo Lučić, Ana Musa, Mario Šiljeg, Nikola Grmoja, Građanska inicijativa, Maja Sever, Radio Narona, Metković, Kula Norinska, Krvavac, Opuzen, Komin, Rogotin, Podgradina, Slivno, Šarić Struga, Čeveljuša, Stablina, Ploče, Radio Delta, Radio Ploče, Severina, Italiana, Maja Bebić, Tito, Franjo Tuđman, Ivo Sanader, Stjepan Mesić, Jadranka Kosor, Ivo Josipović, Zoran Milanović, Vlada RH, Sabor RH, Luka Modrić, Darijo Srna, Igor Štimac, Zdravko Mamić, Dinamo, Hajduk, Real, Tottenham, Celsea, uotv Krvavac

- 15:57 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

O meni:

Stjepan Gnječ, Metković http://www.stjepan-gnjec.com/ hrvatski političar, glazbenik i ekonomista Stjepan Gnječ, podrijetlom iz Krvavca, rođen je 05. kolovoza 1976. godine u Metkoviću od oca Ive i majke Mladenke rođ. Jerković u skromnoj obrtničko-poljoprivrednoj obitelji. U ranoj mladosti Stjepan otkriva svoje liderske sposobnosti i potrebu za orginalnim idejama kroz koje mora biti interesa i mogućnosti za makro, a ne mikro područja (interese). Nakon prvog dijela cijeloživotnog školovanja 1983. - 1997.(Krvavac, Kula Norinska, Split, Metković), kroz analizu, učenje i proučavanje povijesti naših naroda sa ovih prostora, kao i ljubav prema glazbi, nakon niza pozitivnih i negativnih iskustava u svome životu; spoznaje i dolazi na ideju nove i jedine stvarne i u narodu doživotno održive političke i svake druge opcije gospodarstva (rada, radnika i svega ostaloga vezanoga uz rad), koja će zastupati jedinu činjenicu Gospodarstvo, kako bi budućnost naroda bila sigurnija, bolja i uspješnija. Zajedno sa skupinom istomišljenika (njih 109) 26. veljače 2006. u Zadru osniva političku stranku koja dobiva naziv Gospodarska stranka, te Stjepan Gnječ postaje Zamjenik predsjednika GS-e. 2007. godine na parlamentarnim izborima odlukom Stranke postaje predsjednik izbornog stožera Stranke i nositelj svih lista na parlamentarnim izborima 2007. godine. Kao predstavnik Stranke i nositelj svih lista posebno se je istakao u sučeljavanjima sa kandidatima vladajuće stranke, vidjeti na http://www.youtube.com/watch?v=qz36d23qyfw, te obznanjujući istinite podatke među prvima u povjesti poslao poruku biračima tko zaista, stvarno i gdje vodi RH. Na 2. Saboru Gospodarske stranke održanom 12. srpnja 2009. izabran je za predsjednika Gospodarske stranke, koju dužnost obavlja i danas. Član je Hrvatskog društva skladatelja, te ima u ZAMP-u 12 svojih glazbenih djela (pogledati na http://www.zamp.hr/aid/aid.htm) Osnivač je i frontmen grupe Pagani koja djeluje od 1985. godine http://www.pagani.com.hr/onama.htm

Kontakt:

Isključivo me možete kontaktirati na mail:
stjepan.gnjec@gmail.com

BROJ POSJETA:



GDJE SE NALAZE POSJETITELJI: